KAĞITHANE'YE YENİ SPOR YATIRIMLARI İÇİN PROTOKOL İMZALANDI

Kâğıthane'de gençlerin spor olanaklarını artıracak yeni yatırımlar için önemli bir adım atıldı. Spor Toto Teşkilat Başkanlığı ile imzalanan protokol kapsamında ilçeye yeni spor sahaları, spor merkezleri ve çeşitli spor tesisleri kazandırılacak.

Yerel Haberler Yayın: 25 Haziran 2026 - Perşembe - Güncelleme: 25.06.2026 15:32:00
Editör -
Okuma Süresi: 2 dk.
Google News

Kâğıthane Belediye Başkanı Mevlüt Öztekin ile Spor Toto Teşkilat Başkanı Mehmet Ata Öztürk arasında imzalanan protokol, ilçedeki spor altyapısının güçlendirilmesini ve gençlerin modern tesislerde spor yapabilmesini hedefliyor.

GENÇLER İÇİN YENİ SPOR ALANLARI

Hayata geçirilecek projelerle çocukların ve gençlerin sporla daha erken yaşta tanışması, yeteneklerini geliştirmesi ve sağlıklı bir yaşam alışkanlığı kazanması amaçlanıyor. Yeni tesislerin tamamlanmasıyla birlikte Kâğıthane'deki spor imkanlarının önemli ölçüde artması bekleniyor.

BAŞKAN ÖZTEKİN: "GENÇLERİMİZ İÇİN ÇALIŞMAYA DEVAM EDECEĞİZ"

Protokolün ardından açıklamalarda bulunan Kâğıthane Belediye Başkanı Mevlüt Öztekin, gençlerin sporla büyüdüğü ve geleceğe daha güçlü hazırlandığı bir ilçe hedefiyle çalışmalarını kararlılıkla sürdürdüklerini belirtti.

Öztekin, projeye verdikleri destek dolayısıyla Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak ile Spor Toto Teşkilat Başkanlığı'na teşekkür ederek, yapılacak yatırımların Kâğıthane'nin spor altyapısına önemli katkılar sağlayacağını ifade etti.

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.